Re: 200MMX na napieciu zwyklego

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:33:05 MET DST

Grzegorz Szysz/lo napisał(a) w wiadomości:
<6jp0bp$8q6$7_at_helios.man.lublin.pl>...
>czy proc 200MMX mozna podpiac pod zwykle napiecie dla zwyklego pentiuma ?

Ja coś takiego robiłem.... Wg mnie chodzi stabilniej na wyższym taktowaniu
(tak było u qmpla). Chodziło bez problemów dość długo, ale potem on wymiękł
i spuścił z tonu ;-))), przez co musiał także zmniejszyć prękość bo bez
zawyżónego napięcia zaczęła mu się sypać Winda.

>(ps: wiem ze oficjalnie nie). czy wtedy wystarczy go lepiej chlodzic ?

Nie wiem nie mogę stawiać diagnoz długoterminowych ;-)))), ale według mnie
pochodzi na pewno krócej niż normalnie traktowany proc. Ale to i tak będzie
złomem, chociaż słyszy się o możliwym schłodzeniu koniunktury na rynku.

>starczy wiatrak od cyrixa ? czy praca z zawyzonym napieciem, przy
standardowej
>czestotliwosci moze miec jakies negatywne konsekwencje ? oczywiscie przy
>odpowiednim chlodzeniu.

Jw.

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======