Blagam Was podeslijcie mi plan marketingowy.

Autor: HX (celar_at_polbox.com)
Data: Tue 19 May 1998 - 08:44:01 MET DST

Sorki, ze to nie ta grupa, ale probuje szczescia wszedzie.
Potrzebuje na gwalt przykladowy plan marketingowy, bo mnie wyrzuca ze
szkoly. Moze ktos z Was ma cos takiego, albo wie gdzie to lezy w sieci.
Prosze pomozcie, bo jak mnie wyrzuca ze szkoly to nie bede miala dostepu do
komputera i juz nigdy do Was nie bede pisać. Blagam dajcie znac na priva i
to mozliwie "na wczoraj".
No i Dzieki, dzieki ...........

Madzia
celar_at_polbox.com