Re: Jaka nagrywarka CDRW?

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 22:25:54 MET DST

> Z ograniczen to chyba tylko tyle, ze jak masz jednego twardego, to
> (normalnie) podlaczysz tylko trzy nagrywarki ;-)))))))))))
> Mam Ricoh 6200A (atapi) i nie narzekam. Podczas nagrywania w tle dziala
> klient RC5, dwa Netscape'y, homesite, WinAmp i sie nic zlego nie dzieje
> (winNT WORKST, win95 - na NT serv. probowalem ;-), ale sie nie udalo
> ;-))). Dostalem z nagrywarka 5CDR i 1 CDRW, DirectCD do nagrywania
> pakietowego i to wszystko;-(. Zdobylem szybko EasyCD i upgrade i
> wszystko ladnie dziala;-). Z kablami probowalem roznych kombinacji i na
> [...]

Oj, oj! Panowie! Ale prosze na temat - interesuja mnie SCSI, bo mam
adapter SCSI, a roznica w cenie jest do zignorowania. A podobno (??) te
SCSI lepiej trzymaja parametry (np. obsluga formatu CDDA - bo moj obecny
CD-ROM IDE, pomimo ze twierdzi w instrukcji ze obsluguje, to jednak nie
do konca jest to prawda...)

I dzieki wszystkim ktorzy do tej pory zechcieli wlaczyc sie do
dyskusji...