Re: Jaka nagrywarka CDRW?

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 11:46:05 MET DST

>Oj, oj! Panowie! Ale prosze na temat - interesuja mnie SCSI, bo mam
>adapter SCSI, a roznica w cenie jest do zignorowania. A podobno (??) te
>SCSI lepiej trzymaja parametry (np. obsluga formatu CDDA - bo moj obecny
>CD-ROM IDE, pomimo ze twierdzi w instrukcji ze obsluguje, to jednak nie
>do konca jest to prawda...)
Gdzieœ czytałem, że nagrywarki E-IDE nie obsługujš trybu disk-at-once
(np. Philips 3610 EIDE, którego mam). Myœlę że to nieprawda, ale czy
ktoœ ma nagrywarkę EIDE obsługujšcš ten tryb?
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl