Re: Jaka nagrywarka CDRW?

Autor: Bartosz Sienkiewicz (bartman_at_mtl.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:57:42 MET DST

Marys wrote:

> Czy moga one pracowac na tym samym kablu co dysk twardy ?
> Czy maja jakies ograniczenia w porownaniu do SCSI ?

        Z ograniczen to chyba tylko tyle, ze jak masz jednego twardego, to
(normalnie) podlaczysz tylko trzy nagrywarki ;-)))))))))))
        Mam Ricoh 6200A (atapi) i nie narzekam. Podczas nagrywania w tle dziala
klient RC5, dwa Netscape'y, homesite, WinAmp i sie nic zlego nie dzieje
(winNT WORKST, win95 - na NT serv. probowalem ;-), ale sie nie udalo
;-))). Dostalem z nagrywarka 5CDR i 1 CDRW, DirectCD do nagrywania
pakietowego i to wszystko;-(. Zdobylem szybko EasyCD i upgrade i
wszystko ladnie dziala;-). Z kablami probowalem roznych kombinacji i na
kazdej dzialalo tak samo, ale na wszelki wypadek mam hdd,cdrom na ide0
oraz cdrw na ide1:-)
pozdr
sienkie

--