Re: Procesor a Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja"

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 11:51:58 MET DST

Apropo Optimusa.
Dostałem ostatnio Encyklopedię tej firmy.
Encyklopedia nie działa pod WIN NT.
Encyklopedia nie działa bez karty dŸwiękowej.
Podczas instalacji wrzuca bez pytania kupę starych bibliotek do
katalogu Windowsa.
Nie da się odinstalować (tzn. odinstalator odinstalowuje tylko częœć
oprócz ichniego instalatora).
Nie ma niestety odinstalatora do ichniego instalatora.

Takiego badziewia dawno nie widziałem....
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl