Re: jaka karta graficzna

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 19:42:11 MET DST

Jarosław Lech wrote:

> Mariusz Jaworski napisał(a) w wiadomoœci:
> <35604086.1981_at_bonair.waw.pl>...
>
> Czy na pewno Erazor "lapie" chociazby klatki? Czy karta ma do tego
> wlasne narzedzia? Mialem ostatnio okazje chwile posiedziec przed maszyna
> z Erazorem, ale albo nie wszystko tam bylo zainstalowane, albo karta nie
> ma takiej mozliwosci. Zreszta instrukcja obslugi tez milczy na temat
> frame (wideo) grabbingu. Jest tylko mowa o wyswietlaniu na monitorze na
> zywo i np. wideokonferencjach.

Ma na pewno. Obok gniazda do monitora ma dodatkowe gniazdko
wej/wyj:podlacza sie don specjalny kabelek-rozgaleziacz, dostarczany
wraz z karta, i jazda. Wprawdzie lapanie calych sekwencji filmowych nie
idzie jej najlepiej (delikatnie mowiac), to pojednyczne klatki lapie
dobrze.
Wiem, bo sprawdzalem. Niestety nie na swoim...:-( nadal mecze ViRGE'a
(udalo mi sie zapuscic nawet Shadows Of The Empire - chodzil plynnie,
ale gubil kolorki), ale moze sie to zmieni.

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl