Re: Chetni na dzierzawke 115200 za 60 zl / miesiac

Autor: Jarosław Żbikowski (jazz_at_apis.com.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 19:40:21 MET DST

Marcin Przybyłek wrote:

> Ja nie wiem, po co na ten temat sie rozwijac i gdybac jak jest od tego dz.
> ustaw!!!!
>
> oto url'e do informacji na ten temat:
>
> http://www.ml.gov.pl/zezwolen.htm
> http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0093.htm
>
> byle byscie dobrze zinterpretowali przepisy!!!!
>
> Marcin

Koncesja dotyczy udostepniania internetu osobom trzecim. Provider
internetu traktowany jest tak samo jak operator telekomunikacyjny
(centrala telefoniczna). Firma nie potrzebuje koncesji bo udostepnia
"interka" wewnatrz swojej organizacji (nieodplatnie). To o czym piszecie
wymaga uzyskania koncepcji (nierealne). Ale kto was sprawdzi ?