Re: jaka karta graficzna

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Mon 18 May 1998 - 17:59:23 MET DST

Mariusz Jaworski napisał(a) w wiadomości:
<35604086.1981_at_bonair.waw.pl>...
> Chyba wsrod obecnie istniejacych na rynku kart, najlepsze _jednak_ sa
>karty z RIV'a 128. Ja osobiscie poluje (chodzi o cene ;-) na ELSA
>Victory Erazor'a - ze wzgledu na jej wejscie video (mozliwosc "lapania"
>sekwencji video).

    Czy na pewno Erazor "lapie" chociazby klatki? Czy karta ma do tego
wlasne narzedzia? Mialem ostatnio okazje chwile posiedziec przed maszyna
z Erazorem, ale albo nie wszystko tam bylo zainstalowane, albo karta nie
ma takiej mozliwosci. Zreszta instrukcja obslugi tez milczy na temat
frame (wideo) grabbingu. Jest tylko mowa o wyswietlaniu na monitorze na
zywo i np. wideokonferencjach.

> Pozdrawiam...
> M.
>Mariusz Jaworski