Re: jaka karta graficzna

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 16:07:02 MET DST

Czesc !!!

Agnieszka Ziemnicka wrote:
> wczoraj udalo mi sie sprzedac karte graficzna diamond viper v330.
 Buuuuu, warto bylo ?
> Mialam
> z ta kart abardzo duzo problemow, byla na zlaczu agp. Nie moglam
> podlaczyc sieci . bo oprogramowanie sieciowe zwalalo karte.
 To ja zapytam sie nie o karte grafiki a sieciowke. A moze to byla XL'ka
z 3Com'a ? Z nowymi driver'ami 3Com'a sa ogromne problemy, m.in. nie
chce
"chadzac" nawet z Office'97'm !!! Pomaga - oczywiscie instalowanie
starszych driver'ow...

> jaka karte mam kupic?? Zeby byla rownie dobra jak diamond (osiagi), ale
> nie sprawiala klopotow. Mam plyte atc 6120 z agp i pII233. Prosze o
> jakac rade, bo teraz moj pecet stoi bez karty
 Chyba wsrod obecnie istniejacych na rynku kart, najlepsze _jednak_ sa
karty z RIV'a 128. Ja osobiscie poluje (chodzi o cene ;-) na ELSA
Victory Erazor'a - ze wzgledu na jej wejscie video (mozliwosc "lapania"
sekwencji video). Najlepsze - znaczy najszybsze ! Co do Permedii 2 -
- przegladales majowego Chip'a ? Cos jest nie tak...

 Masz PII - RIVA128 (jak to ktos napisal) - "pokaze pazurki" !!! ;-)
A jesli chodzi o Diamond'a - probowalas instalacji bez polskiej
klawiatury - i nic, dalej kupa ? To jest wazna informacja, ktora - moze
pogorszyc oceny RIV'y... I moze zniechecic (mnie ?) do jej kupna...

 Pozdrawiam...
                                  M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl

PS: Ktos odpowiadal Ci, ze jest Savage3D (burza o Savage3D - to moja
    sprawka - mam dosyc krytykowania S3 jako tworcy ViRGE'a). Savage3D
    bedzie dostepny na rynku, w najlepszym razie kolo sierpnia. Jak na
    teraz (tzn. gdy "pecet stoi bez karty" ;-), chyba nie ma co sobie
    czegokolwiek zawracac (aczkolwiek jak sie pojawi - trzeba bedzie
    go kupic, TRZEBA bedzie... ;-D ).