Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 17:05:45 MET DST
Pozdrawiam !!!
Tomasz Jarnot wrote:
> Jest prostszy sposob - kupujesz sobie w sklepie karte, sprawdzasz w domu -
> jak sa jakies bledy w grach to odnosisz w przeciagu 5 dni od daty zakupu
> mowisz ze tutaj i tutaj masz takie a takie bledy i chcesz te karte
> zwrocic. Bierzesz inna :) Ja tak zrobilem :)
Ja mam lepszy pomysl. Raz juz zadzialalo !!! Zwlaszcza na gieldzie...
Kupiles cos w jakiejs firmie (na gieldzie) ? Idziesz do nich, mowisz,
ze chcesz dokupic sobie karte, ale nie wiesz jaka. Nowisz, ze _kupisz_,
najpierw jednak chcialbys sprawdzic rozne modele... (firma musi je miec
!).
Kolega tak testowal karty dzwiekowe. Wzial od razu trzy, dwie zwrocil.
Bez problemow, bez klopotow. I to w firmie, w ktorej nic wczesniej nie
kupowal. Wszystko jest kwestia umowy - a "walka" o "blednosc" dzialania
-
- moze zakonczyc sie niepowodzeniem...
Aha, w tym sklepie tez pewno mowili, ze mozesz zwrocic ? Bo to - w
zasadzie to samo co ja proponuje...
Dzieki, czesc !!! :-)
M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:16:50 MET DST