OKI czy PANASONIC

Autor: Hieronim Ratajczak (rataj_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 16:52:42 MET DST

Witam
No wiec problem mam jak w tytule, konkretnie to zastanawiam sie czy lepiej
kupic OKIPage4w (za 970) czy Panasonic (...)300 - GDI 600x600 dpi (za
ok.1100).

Jezeli ktos z uzytkownikow ww. drukarek moglby mi cos napisac o:
1. kosztach wydruku
2. jakosci
3. szybkosci - to mniej wazne
4. awaryjnosci (slyszalem, ze OKI to kiepsko...)

Potrzebuje drukowac niewiele, niekoniecznie szybko, czasem moze byc cos
skomplikowanego, dlatego tez ciekawi mnie, jak one sie zachowuja przy
bardziej skomplikowanych grafikach.

Za wszelkie rady i informacje na priv z gory bardzo dziekuje
                                 ^^^^
Pozdrawiam,
Piotr
rataj_at_phys.uni.torun.pl