Re: TEAC duzy problem

Autor: Michal Grzelak (alfa_bmw_at_bogdan.janski.edu.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 15:09:35 MET DST

On Fri, 15 May 1998, Michal Grzelak wrote:

> [...]
> firmware 1.0A. Natomiast nie ma zadnych problemow z odczytem audio z plyt
> nagrywanych i nagrywa srednio X10 (mam troche wolny dysk a bylo by
> szybciej :)) ). Czego to wiec wina bo w serwisie juz krzywo na mnie patrza
> jak na maniaka ktory nie ma sie czego czepiac a potrzebuje staly transfer
> co najmniej 900kb (do nagrywania plyt). Czego to wina nagrywarki raczej
> nie bo inne cd spoko czytaja te plytki tylko ten cholerny TEAC nie chce
> !!!
> Czekam na jakies sugestie jak rozwiazac ten problem

Czemu nikt mi nie odpowiada ??????/
Nik nie zetchnal sie z takim problemem ?????
Moze jednak ktos raczy mi odpowiedziec za nim zrobie z siebie glupola w
serwisie. Jak dzilaja innych TEAC x32 z nagrywanymi plytami. Dodam ze nie
ma zadnych problemow z nagrywanymi audio sciaga srednio x10 (wolny dysk)
natomiast z data to co pisalem wyzej. Plyty byly wypalane na YAMAHA 400T
CZEKAM NA ODPOWIEDZ MOZE SIE W KONCU DOCZEKAM
AWE