TEAC duzy problem

Autor: Michal Grzelak (alfa_bmw_at_bogdan.janski.edu.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 14:11:00 MET DST

Awe
Posiadam TEAC x32 atapi. Objaw jest taki ze w pewnych obszarach plytki
nagrywanej po mniej wiecej 350 Mb a wiec po polowie nagle i bez
uzasadnienia spada transfer ponizej 50 kb !!!!!!!!!!!!!!! a to jest duzo
za malo. Dodam ze plyty sa nieporysowane i raczej dobrze nagrane gdyz nie
ma z nimi najmniejszych problemow TEAC x24 i Philips X10. Wymienilem juz
raz tego TEACa na inny egzemplarz i to samo. Moze jaks wadliwa partia tych
cd trafila do nas ???? bio oba mialy te sama date produkcji november 97 i
firmware 1.0A. Natomiast nie ma zadnych problemow z odczytem audio z plyt
nagrywanych i nagrywa srednio X10 (mam troche wolny dysk a bylo by
szybciej :)) ). Czego to wiec wina bo w serwisie juz krzywo na mnie patrza
jak na maniaka ktory nie ma sie czego czepiac a potrzebuje staly transfer
co najmniej 900kb (do nagrywania plyt). Czego to wina nagrywarki raczej
nie bo inne cd spoko czytaja te plytki tylko ten cholerny TEAC nie chce
!!!
Czekam na jakies sugestie jak rozwiazac ten problem

Awe