Re: Odp: trinitron (bylo: brak 1 pixela a gwarancja)

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 10:44:32 MET DST

On Thu, 14 May 1998, Mr.Z wrote:

> Calkowicie sie z Toba zgadzam trinitron jest najlepszy do gier, strzelanek, tam
> gdzie duzo ruchu na ekranie, do telewizorow. Natomiast, tam gdzie masz do
> czynienia z tekstem, to juz nie jestem taki pewien. Litery na ktorych wyraznie
> widac ziarno maski to nie je to.

Cos sciemniasz facet, bo jeszcze jakies 3 tygodnie temu mialem Trinitrona
potem ze wzgledow finansowych zamienilem to na Goldstara z doplata i
kur... czuje jak mi oczy wyplywaja... Jakie ziarno na literach co ty z
lupa siedzisz przy tym monitorze ? A trzymasz przynajmniej "szkolna"
odleglosc oczu od ekranu ?

> AdamZ
>
> Juz widze, ze zostane pogryziony, przez teoretykow technologii-i
> wlascicieli-trynitrona /zdarzylo mi sie to na tej liscie jakies dwa lata temu za
> takie samo stwierdzenie/ ale dalej obstaje przy swoim.

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...