Re: Odp: trinitron (bylo: brak 1 pixela a gwarancja)

Autor: Mr.Z (aababa_at_mci2000.com)
Data: Fri 15 May 1998 - 01:56:19 MET DST

Marek Lach wrote:

> Co wy sie tak czepiacie tych monitorow z Trinitronem - najlepsze kineskopy na
> . . . . . . . . . .
> Jezeli ktos ma watpliwosci co do jakosci obrazu na Trinitronie proponuje
> wycieczke do sklepu komputerowego i porownanie dwoch stojacyh obok siebie
> monitorow - wtedy widac roznice ...

Calkowicie sie z Toba zgadzam trinitron jest najlepszy do gier, strzelanek, tam
gdzie duzo ruchu na ekranie, do telewizorow. Natomiast, tam gdzie masz do
czynienia z tekstem, to juz nie jestem taki pewien. Litery na ktorych wyraznie
widac ziarno maski to nie je to.

AdamZ

Juz widze, ze zostane pogryziony, przez teoretykow technologii-i
wlascicieli-trynitrona /zdarzylo mi sie to na tej liscie jakies dwa lata temu za
takie samo stwierdzenie/ ale dalej obstaje przy swoim.