Re: Riva 128 (ASUS) i konflikty-czy rozwiązano?

Autor: ZoNzi (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 09:59:42 MET DST

> No właśnie,czy jest rozwiazanie problemu polegającego na
konflikcie zakresów
> pamieci między sterownikiem karty graficznej(w moim przypadku
Asus v3000
> AGP) a Intel 82443LX Pentium procesor to AGP Controler?
Hej
Jest to jak najbardziej normalny stan dla Windows 95. It's not a
bug it's a feature :-))). powinno to byc rozwiazane w W98

>Po pierwszej instalacji sterowników miałem aktywną opcje
> regulacji ilości pamięci dostępnej dla tekstur,a teraz jest to
> nieaktywne?:(.Czy to normalne?O czym to świadczy?Czy normalne
jest to że

Nie napisales jaka masz wersje sterownikow ... Sciagnij nowsze,
w przypadku Rivy jesli pracujesz na sterownikach sprzed 2-3
miesiecy to wykorzystujesz gdzies ze 70% mozliwosci karty.

> podczas startu Win95 po napisie "Uruchamianie Windows 95" i
pokazaniu sie
> ekranu startowego mija ok 30 sekund zanim pokarze się
pulpit?(strasznie
> wkurw....ce)Zaznaczam że mam Win95 OSR 2.1 z poprawnie
zainstalowanym USB i
> sterownikami BusMaster.I jeszce jedno,co oznacza w biosie
> ustawienie AGP Apertute Size (MB) ? A co do pozycji PCI/VGA
Palette Snoop
> która niby

Odchaczenie opcji check for PNP monitor troche pomaga, ale i tak
trzeba troche poczekac. AGP aperture size ?? Wiem ze potrzebne
ustawienie i musi byc ok/pow 30 MB . Palette snoop powinno byc
wylaczone.

POzdr

--
ZoNzi