pecet, a Y2K ready

Autor: Pawel Lyson (keyce_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 09:52:55 MET DST

Witam Wszystkich (WW)

Rok 2000 za pasem, za niecałe 1000 dni będzie XXI wiek, a
komputerki? Będą musiały sobie z tym poradzć ;-)
Mam zatem pytanko, jak to właściwie jest? Czy sprawa Y2K to jedynie
sprawa software'u (chiba nie, bo w BIOSie jest data), czy także
hardware'u. Jeśli hardware'u to czy płyty główne wyprodukowane po,
dajmy na to 1992 zapewniają support dla roku 2000? Jak to jest, a
:-?)
Jeśli temat był wałkowany na grupie to przepraszam, nie mam dostępu
do archiwów ;-)
Pozdrowienia śle

Pawel Lyson -- keyce_at_kki.net.pl
...Na każdym zebraniu jest taka sytuacja,
   że ktoś musi zacząć pierwszy...