Re: dwie partycje czy jedna

Autor: Wojciech Chojnowski (wojtek_at_dns.combidata.com.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 16:06:45 MET DST

Artur Gatty wrote:

> Wojciech Chojnowski napisał(a) w wiadomości:
> <355D9829.693C_at_dns.combidata.com.pl>...

> chodził

> zewnetrznych

> praktycznie

> Mialem transfer wynikajacy ze sredniej z 3MB/s i 4.9MB
> Apropo FAT`u: 32 to nie 16 - im wiekszy HDD tym wiecej klastrow
> Naprawde wieloma testerami min. InfoPro
>
> Artur Gatty
No dobra ja mam klasterki 32KB - dysk 1.2 FAT16 Przy FAT12 - dyskietki -
to kalstry sa 1KB, a jakie sa przy FAT32?
Tego nie wiem nie sprawdzalem.
Wojt.

A co do transferu to nigdy nie sprawdzalem - pewnie jakies 3 MB/s mam,
ale zastanawia mnie czy ma to zwiazek z cylindrem - mozliwe ze szybszy
dostep ma na niektorych sylindrach, dla mnie wiarygodny test to
puszczenie 50 MB z jednego dysku na drugi na dwoch kabelkach.
W kazdym bardz razie dzieki za wiadomosci i jakbys wiedizal cos na temat
tych klastrow to bede wdzieczny - ja mam zwykly G95.
Wojt.