Re: dwie partycje czy jedna

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 16:32:27 MET DST

<355D9D74.7BE_at_dns.combidata.com.pl>...

Od: Artur Gatty <artche_at_kki.net.pl>
Do: wojtek_at_dns.combidata.com.pl <wojtek_at_dns.combidata.com.pl>
Temat: Odp: dwie partycje czy jedna
Data: 17 maja 1998 17:16

Grupy dyskusyjne: pl.comp.os.win95,pl.comp.pecet
Data: 16 maja 1998 16:06
Temat: Re: dwie partycje czy jedna

> [...]
>W kazdym bardz razie dzieki za wiadomosci i jakbys wiedizal cos na temat
>tych klastrow to bede wdzieczny - ja mam zwykly G95.

Mam ich okolo miliona na swoim HDD (SgM1280MB) i nie bardzo chce mi sie
policzy ile jest jednemu przypozadkowanych bajtow.
Ale jezeli bedziesz sobie kupowal za kilka lat dysk o pojemnosci 1 TB to
jeden klaster powinien zajmowac okolo 4 KB.

Pozdrawiam
Artur Gatty