Re: SB AWE 64 problem z dzwiekiem MIDI

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 16 May 1998 - 10:45:06 MET DST

Mac wrote:

> Podczas odtwarzania utworu "od srodka" lub przy wznowieniu odtwarzania po
> wcisnieciu pauzy zmienia sie brzmienie instrumentow (dowolny odtwarzacz).
> Podejrzewam sterownik, ale moge sie mylic. Byc moze wynika to z
> charakterystyki sprzetowej karty (tym bardziej, że pojawia sie to na
> syntezatorze WS/WG). Sam efekt jest dosc trudny do wychwycenia, jesli jednak
> ktos zna przyczyne lub ma podobny problem prosilbym o odpowiedz.

To jest specyfika MIDI. Po prostu jeżeli ominiesz komunikaty
definiujące brzmienie puszczając utwór "od środka", wybrane zostaną
niewłaściwe instrumenty i nastawy. Proponuję użyć mojego sekwencera
(Lizard Sequencer, dostępny na mojej stronie) - omija on ten problem
za każdym razem wysyłając wszystkie komunikaty na nowo.

--
Pozdrowienia,