Re: Jaki nośnik przenośny ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 01:32:49 MET DST

Adax
twardzielem.

> No przecież piszę że ma być podłączane przez port równoległy !
> Zwykłą kieszeń na dysk mam od dawna ...
> Chodzi o pełną przenośność !!!

PHD - Personal Hard Dysk , podlaczane przez Centronics i przelotke do
klawiatury (+5v).

Streamer Colorado Trakker 250 MB

Streamery Iomega

Zip Paralell

Streamer Pereos - malenstwo
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?