Re: Jaki nośnik przenośny ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 19:30:25 MET DST

zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal Zielinski) napisał(a):

> PHD - Personal Hard Dysk , podlaczane przez Centronics i przelotke do
> klawiatury (+5v).

Bardzo interesujące !
Tyle że jak ostatnio o tym czytałem to było tylko na dyski 2.5" i
kosztowało jakieś chore pieniądze :(
Ostatnio nawet reklam nie wiedziałem ...

> Streamer Colorado Trakker 250 MB

Jak z łatwością podłączenia i driverami pod DOS ?
Ile kosztuje, gdzie dostać ?
Jakie wymiary, ciężar ?

> Streamery Iomega

j.w.

> Zip Paralell

Drogo :(

> Streamer Pereos - malenstwo

Co jest jest, gdzie dostać, ile kosztuje ?

> Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...