Re: Odp: trinitron (bylo: brak 1 pixela a gwarancja)

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 01:21:37 MET DST

> Calkowicie sie z Toba zgadzam trinitron jest najlepszy do gier,
> strzelanek, tam
> gdzie duzo ruchu na ekranie, do telewizorow. Natomiast, tam gdzie masz
do
> czynienia z tekstem, to juz nie jestem taki pewien. Litery na ktorych
> wyraznie
> widac ziarno maski to nie je to.

W Trinitronach ? Ziarno ? W trinitronach maske stanowia ciekie druciki
rozpiete pionowo, podtrzymywane w polowie(lub 1/3 i 2/3 ) poziomymi
drutami i stad te paski.Ale ziarno ?

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?