Re: Jaki nośnik przenośny ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 11:44:08 MET DST

Arkadiusz Skwarek <arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl> napisał(a):

> Chodzi Ci o kieszeń na dysk twardy? Pewnie że istnieje. Hadek siedzi
> sobie w obudowie którą wsuwa się w kieszeń zamontowaną w komputerze. Adax
> w ten sposób montuje twardziele w swoich komputerach. Przekręcasz
> kluczyk, wyjmujesz, przenosisz, wkładasz w kieszeń, przekręcasz kluczyk i
> gotowe. Jedyną wadą tego rozwiązania, jak słyszałem, jest możliwość
> popsucia się złącza (bodajże Centronix) pomiędzy kieszenią a twardzielem.

No przecież piszę że ma być podłączane przez port równoległy !
Zwykłą kieszeń na dysk mam od dawna ...
Chodzi o pełną przenośność !!!
A mogę Cię zapewnić że złącze między kieszenią a dyskiem nie ma nic
wspólnego z Centronixem ;->

> Arek Skwarek - ARKADY ;) ul. Nadbystrzycka 40

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...