Re: Jaki nośnik przenośny ?

Autor: Arkadiusz Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 09:43:12 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> [moje wypociny]
>
> No przecież piszę że ma być podłšczane przez port równoległy !
> Zwykłš kieszeń na dysk mam od dawna ...
> Chodzi o pełnš przenośność !!!
> A mogę Cię zapewnić że złšcze między kieszeniš a dyskiem nie ma nic
> wspólnego z Centronixem ;->

Sorry, ale z Twego postu wywnioskowałem że chodzi Ci o kieszeń na HD (zwykły
dysk). Widze że się myliłem, jeszcze raz sorry. Być może złšcze kieszeń-dysk
nie ma nic wspólnego z Centronixem - nie używałem tego rozwišzania i raz tylko
czy dwa widziałem taki dysk wyjęty z kieszeni. Na moje lamerskie oczka
wyglšdało po prostu podobnie.

Pozdrawiam

Arkady S.