Re: Jaki nośnik przenośny ?

Autor: Arkadiusz Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 08:19:03 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Czy nie ma jakiś innych (tańszych) rozwišzań ???
> Najbardziej by mi odpowiadała odpowiednia kieszeń na zwykły dysk, czy
> coś takiego wogóle istnieje ?

Chodzi Ci o kieszeń na dysk twardy? Pewnie że istnieje. Hadek siedzi
sobie w obudowie którš wsuwa się w kieszeń zamontowanš w komputerze. Adax
w ten sposób montuje twardziele w swoich komputerach. Przekręcasz
kluczyk, wyjmujesz, przenosisz, wkładasz w kieszeń, przekręcasz kluczyk i
gotowe. Jedynš wadš tego rozwišzania, jak słyszałem, jest możliwość
popsucia się złšcza (bodajże Centronix) pomiędzy kieszeniš a twardzielem.

Pozdrawiam
Don't look back, don't give up, pour yourself another cup.
Starszy magazynier KIiOS WIBiS PL

Arek Skwarek - ARKADY ;) ul. Nadbystrzycka 40
arkady_at_hermes.umcs.lublin.pl 20-618 Lublin
arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl
tel+(48-81)5256521w.343
http://akropolis.pol.lublin.pl/users/arkadys/ fax+(48-81)5254824