Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Artur (aiii_at_polbox.com)
Data: Thu 14 May 1998 - 22:50:31 MET DST

>Gdyby to było tak oczywiste jak piszesz to nie pisałbym o problemach - być
>może jest to kwestia np. sterowników do myszy (choć Aver instaluje swoje
>remote.drv). Ja próbowałem mysz od Logitecha, A4tech a także na myszy
PS/2 -
>wg.dokumentacji powinno działać. (pomijam fakt, że musiałem np. ręcznie
>rozpakować dwa dll-e do obsługi oprogramowania remote'a, bo bez nich nie
>chciał działać. Może jest to kwestia jakiejś partii, może coś innego?
>Jeśli jednak u Ciebie działa to może faktycznie można się nad zakupem tego
>sprzętu zastanowić.
>Życzę miłego oglšdania
>
>Witulski
>
>PS. Przyszło mi właśnie do głowy coś innego - Czy twój Aver Fun jest z
>teletextem? Mój był bez.

Moja karta jest bez teletextu, ale istniej dla niej taka
opcja. Dlatego tez na pilocie jest przycisk TELETEXT.
Zapomnialem dodac ze instalacja przebiega bez najmniejszych
klopotow z tym, ze:
Po pierwsze lepiej zainstalowac najpierw pilota a pozniej sama karte.
Jesli wystepuje jakis konflikt z mysza to nalezy wejsc do SYSTEM
i ja usunac. Potem wlaczyc "dodaj nowy sprzet" i dac komputerowi
przeszukac nasza kochana maszynke :). Po tej czynnosci znaleziona
mysz na pewno nie bedzie "konfliktowala" z pilotem.
Zainstalowalem w ten sposob z powodzeniem (pelnym) 3 takie karty.
Mam optyczna mysz A4tech (chodzi na standardowych windowsowych
sterownikach).
Pozdrawiam.
Artur.
 Ps. Ja niczego nie musialem recznie rozpakowywac.
    (Moze wiec to problem w starszej wersi sterownikow?)

  I @!@!@!@!@AARRTTUURR@!@!@!@!@!@ Lublin. I
  I @!@ aiii_at_polbox.com !@!Fama crescit @!@ { '..' } I
  I @!@ artiii_at_friko5.onet.pl !@!eundo!@!@@!@ /< >\ I