Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 12:08:46 MET DST

Artur wrote:

> Po pierwsze lepiej zainstalowac najpierw pilota a pozniej sama karte.
> Jesli wystepuje jakis konflikt z mysza to nalezy wejsc do SYSTEM
> i ja usunac. Potem wlaczyc "dodaj nowy sprzet" i dac komputerowi
> przeszukac nasza kochana maszynke :). Po tej czynnosci znaleziona
> mysz na pewno nie bedzie "konfliktowala" z pilotem.

Dzięki za radę. Właściwie tok postępowania był podobny - instalowałem samego
pilota, potem usuwałem mysz i jš dodawałem próbowałem też instalować pilota po
wcześniejszym usunięciu myszy i to samo. Tyle że mysz dodawałem z dyskietki
instalacyjnej. Aha o ile dobrze pamiętam to nie było po powtórnym zaistalowaniu
myszy konfliktów sprzętowych. Po prostu nie działała. W pracy na IBM z PS/2 też
nie (choć tu mysz chodziła ale pilot ani mru mru).
Co prawda i tak w tej chwili tego nie sprawdzę, bo tego Avera już nie mam -
oddałem do serwisu i czekam na wymianę na Aver TV Capture'a - też z pilotem
(podłšczany bezpośrednio do karty) możliowść podglšdu do 16 programów w
okienkach zrzuty ektanu i na PCI - fakt 150 zł droższy ale... No cóż może się
pospieszyłem. Na przyszłość nauczka - najpierw popytać na grupie potem iść do
serwisu. ;-))
 Dzięki
Pozdrawiam

Witulski