Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 14:02:29 MET DST

Artur wrote:
[ciut cut]

> Czujnik podlaczony jest do drugiego coma przez dodatkowa przelotke.
> Probowalem tez tak jak mowisz - na wspolnym comie z mysza.
> Tu takze dziala. Po instalacji trzeba wskazac na ktorym comie jest
> czujnik. A sterowanie kursora pilotem - nic prostrzego :
> 1. wlaczyc opcje TELETEXT
> 2. przycisnac mode
> I mozna do woli sterowac sobie komputerem za pomoca pilota.
> Twoja sprawa jest tym bardziej dziwna ze to wszystko jes dokladnie
> opisane w instrukcji! (fakt ze po Angielsku).
> Ja osobiscie polecam ten zestaw (mnie nie zawiodl), a pilot jest bardzo
> [...]

Gdyby to było tak oczywiste jak piszesz to nie pisałbym o problemach - być
może jest to kwestia np. sterowników do myszy (choć Aver instaluje swoje
remote.drv). Ja próbowałem mysz od Logitecha, A4tech a także na myszy PS/2 -
wg.dokumentacji powinno działać. (pomijam fakt, że musiałem np. ręcznie
rozpakować dwa dll-e do obsługi oprogramowania remote'a, bo bez nich nie
chciał działać. Może jest to kwestia jakiejś partii, może coś innego?
Jeśli jednak u Ciebie działa to może faktycznie można się nad zakupem tego
sprzętu zastanowić.
Życzę miłego oglšdania

Witulski

PS. Przyszło mi właśnie do głowy coś innego - Czy twój Aver Fun jest z
teletextem? Mój był bez.