Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 08:37:34 MET DST

L.S.W napisał(a) w wiadomości: ...
>Doczytalem:) powtarzam: nieporozumieniem jest szybkosc akceleracji, gry
>na PC byly za wolne i brzydkie (tym samym malo grywalne - oczywiscie gry 3d)
>ViRGE poprawil grafike, nie porawil szybkosci i rowniez z tego wynika
>male wsparcie ze strony tworcow gier . Po co robic gre na ViRGE skoro
>i tak sie nie da grac . Nie mam nic przeciw temu zeby Savage 3d bylo
>dobra koscia, zobaczymy - swojego ViRGE'a tez mam zamiar sprzedac
>wiec dobrze byloby kupic szybka karte.
Wszystko zalezy od tego, kiedy kupiles Virga. Skoro sam przyznajesz, ze
byl pierwszy, to jak mozesz mowic ze karta jest za wolna. Przeciez nie bylo
w tym czasie nic szybszego, co dawaloby hicolor + filtering ! Fakt, ze w wyzszych
rozdzielczosciach niz 320x240 grac sie za bardzo nie dalo, ale soft takze nie
dawal Ci takze takiej mozliwosci. Jeszcze raz powtarzam: Virge nie byl zla
koscia w czasie kiedy go wypuscili. Tylko nie zadbali o programistow i nie
poszli za ciosem - nie stworzyli pozniej nic lepszego (osiedli na laurach ?).

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |