Prezentacja w sieci (troche NTG)

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 08:58:51 MET DST

Cześć
Mam do rozwišzania następujšcy problem.
Otóż muszę przygotować salę na konferencję. W czasie referatu na kilku
komputerach na sali ma się wyświetlać to samo co na komputerze
referujšcego - on steruje wszystkim.
Jest NetBEUI i TCP/IP + Win 3.11/95 Podejrzewam że jest do tego jakiś
software ale niestety nie mam pojęcia jaki.
Wiem że to NTG, ale na pl.comp.networking pozostało bez odzewu, a sprawa
jest dla mnie niezmiernie ważna.

Pozdrawiam
Witulski