Re: Odp: trinitron (bylo: brak 1 pixela a gwarancja)

Autor: Marek Lach (lach_at_oswiecim.petex.bielsko.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 10:32:19 MET DST

Co wy sie tak czepiacie tych monitorow z Trinitronem - najlepsze kineskopy na
rynku (chociaz obecnie pojawily sie kineskopy Diamondtron, ale sa zrobione na
podobnej zasadzie). Od 6 lat uzywam monitorow z tym kineskopem i nie zanosi
sie na to abym w przyszlosci kupil monitor z kineskopem delta lub jakims
innym.
W tym momencie mam 17-stke CTX Future - na nim sa dwa druty podtrzymujace
maske, ale uwazam ze lepiej miec dwa delikatne paski poziome (bardzo slabo
widoczne) niz caly obraz do niczego.
Jezeli ktos ma watpliwosci co do jakosci obrazu na Trinitronie proponuje
wycieczke do sklepu komputerowego i porownanie dwoch stojacyh obok siebie
monitorow - wtedy widac roznice ...

Dariusz Owczarek wrote:

> [...]

A masz jakis inny pomysl - skontaktuj sie z Sony ...

> bialej

> biała

> Pięknie , ja niestety to widzę i mnie to przeszkadza , jeśli tobie nie to
> twoja sprawa

To kup sobie monitor LCD za 15'000,- zł - moze to Cie zadowoli ...

--
 KOMERCYJNY WEZEL INTERNETU - PETEX-Service Bielsko B. o/Oswiecim
  lach_at_oswiecim.petex.bielsko.pl           Marek Lach