drukarka

Autor: kiwi (kiwi_at_imtoosexy.com)
Data: Thu 14 May 1998 - 23:24:01 MET DST

Mam swiezo kupiona drukarke EPSON Stylus Color 400, tekst czarno-bialy
drukuje idealnie, ale sa problemy w drukowaniu zdjec kolorowych (proces
drukowania zatrzymuje sie po wydrukowaniu zaledwie 2 cm od gornej
krawedzi). Autotest wychodzi OK, ale w instrukcji jest napisane ze
nalezy wlaczyc opcje "dwukierunkowa komunikacja drukarki z komputerem",
a u mnie ta opcja jest niedostepna. Czyzby wiec to byla wina kabla? Czy
kabel CENTRONICS (IEEE-1284) jest kablem standardowym? taki chyba kabel
jest wymagany przez moja drukarke. czy wiec kupienie tego kabla rozwiaze
moje problemy, czy tez szukac przyczyn gdzie indziej?
moje ustawienia BIOSu: ECP/EPP