Re: drukarka

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 01:07:39 MET DST

At 23:30 05-14-98 +0200, you wrote:
>Mam swiezo kupiona drukarke EPSON Stylus Color 400, tekst czarno-bialy
>drukuje idealnie, ale sa problemy w drukowaniu zdjec kolorowych (proces
>drukowania zatrzymuje sie po wydrukowaniu zaledwie 2 cm od gornej
>krawedzi). Autotest wychodzi OK, ale w instrukcji jest napisane ze
>nalezy wlaczyc opcje "dwukierunkowa komunikacja drukarki z komputerem",
>a u mnie ta opcja jest niedostepna. Czyzby wiec to byla wina kabla?
          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
             ????????????????

>czy kabel CENTRONICS (IEEE-1284) jest kablem standardowym? taki chyba
> kabel jest wymagany przez moja drukarke. czy wiec kupienie tego kabla
> rozwiaze moje problemy, czy tez szukac przyczyn gdzie indziej?
>moje ustawienia BIOSu: ECP/EPP
                  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  to jest wlasnie dwukierunkowa komunikacja drukarki z komputerem.

  A CENTRONICS oznacza tradycyjny standard kabla, który owszem
  ma mozliwosc dukierunkowej komunikacji ale nie po osmiu drutach :)
  Kup sobie nowy kabel.

  Acha, jesli masz Winde i rozne takie PnP to po zmianie tej
  opcji w BIOSie i zmianie kabla musisz wlaczyc wykrywanie
  nowych urzadzen w Windzie.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~