Re: Chetni na dzierzawke 115200 za 60 zl / miesiac

Autor: Chicken (chicken_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 23:17:37 MET DST

Rafał Czeczótka napisał(a) w wiadomości: ...
>Chicken <chicken_at_alpha.net.pl> wrote:
>[...]
>Sorry, może popsuję Ci humor, ale czy masz uprawnienia operatorskie? Czy
>złożyłeś wniosek w Ministerstwie Łączności (z uiszczoną opłatą
manipulacyjną)
>i otrzymałeś zgodę?

A czy zezwolenie takie kosztuje wiele ? Czy tylko trzeba je uzyskać...
Wiem, że zezwolenie Ministra to jedno, zgoda spółdzielni dwa i TV kablowej
(bo tam będą szły kable) trzy. Problemów na razie nie ma jedynie z tym
trzecim.

Pierwsze dwa jakoś można załatwić. Pierwsza - składa się chyba odpowiedni
wniosek (i opłatę - ile wynosi ?). A druga - nieoficjalna rozmowa z prezesem
( dobry znajomy + Johny Walker ) i po sprawie. Firma rzeczywiście nie
nastawiona na zysk - ale istniałaby i była zalegalizowana.

Wiem że droga jest długa - ale to czasy pionierów...

Chicken