Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Artur (aiii_at_polbox.com)
Data: Wed 13 May 1998 - 23:50:00 MET DST

> Co do Aver Fun TV to przez trochę się nim bawiłem. Jeśli nie masz
>dużych wymagań (podglšd tylko pełnoekranowy, sterowanie z klawiatury i
>myszš) to owszem. Pracuje także pod DOSem. Tylko nie daj się nabrać na
>zestaw Aver Fun + Remote. Czujnik podczeriwni podłšcza się do COMa przez
>takš śmiesznš przelotkę - wspólnie wykorzystywany przez mysz. W teorii
>to wyglšda ładnie, bo pilotem możesz przechwycić sterowanie kursora pod
>windš ale jak to w teorii nic nie działa. Próbowałem na kilka różnych
>sposobów, na trzech różnych komputerach i na dwóch różnych pilotach i
> [...]
Strasznie cos kombinujesz. Ja sam mam taki tuner TV z pilotem.
Dziala bez najmniejszych problemow.
Czujnik podlaczony jest do drugiego coma przez dodatkowa przelotke.
Probowalem tez tak jak mowisz - na wspolnym comie z mysza.
Tu takze dziala. Po instalacji trzeba wskazac na ktorym comie jest
czujnik. A sterowanie kursora pilotem - nic prostrzego :
1. wlaczyc opcje TELETEXT
2. przycisnac mode
I mozna do woli sterowac sobie komputerem za pomoca pilota.
Twoja sprawa jest tym bardziej dziwna ze to wszystko jes dokladnie
opisane w instrukcji! (fakt ze po Angielsku).
Ja osobiscie polecam ten zestaw (mnie nie zawiodl), a pilot jest bardzo
przydatny (np. jak sie ma daleko komputer od loza).
Artur.