Odp: Odp: trinitron (bylo: brak 1 pixela a gwarancja)

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Tue 12 May 1998 - 20:02:12 MET DST

>Codziennie długie godziny spędzam patrząc w ekrany Trinitronów i jakoś
biała
>gorączka mi nie dokucza. Te druciki widać tylko na bardzo jasnym tle, a i
>wtedy trzeba się specjalnie przyjrzeć.

Pięknie , ja niestety to widzę i mnie to przeszkadza , jeśli tobie nie to
twoja sprawa
twój monitor i twoje nerwy - niktórym osobom nie przeszkadza mucha na
monitorze -wolno im, ale to nie znaczy że jej tam nie ma.
A wogóle to i tak zależy od upodobań, wiele osób pewnie nawet nie wie że
brak im pikseli w monitorze ;-)

>Poza tym nie pisze się "Odp:", bo to się kojarzy jedynie z "odp.... się".
Napisz do "kochanej"jedynie słusznej firmy prawie niemonopolistycznej
Microsoft w tej sprawie ;-)))
Masz ciekawe skojarzenia - może trochę więcej wiary w ludzi by ci nie
zaszkodziło:-)