Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 12:37:18 MET DST

STP wrote:

> Cześć!
>
> Czy ktoś mógłby mi coś polecić? [cena<500zł]
> Które możliwości się przydajš, a które to zbędne bajery.
> Stosunek możliwości/cena. Czy kupić najtańszy nodel
> (np. Aver fun TV - 240 zł).
>
> Dzięki.
>
> --
> (c) Stp

  Co do Aver Fun TV to przez trochę się nim bawiłem. Jeśli nie masz
dużych wymagań (podglšd tylko pełnoekranowy, sterowanie z klawiatury i
myszš) to owszem. Pracuje także pod DOSem. Tylko nie daj się nabrać na
zestaw Aver Fun + Remote. Czujnik podczeriwni podłšcza się do COMa przez
takš śmiesznš przelotkę - wspólnie wykorzystywany przez mysz. W teorii
to wyglšda ładnie, bo pilotem możesz przechwycić sterowanie kursora pod
windš ale jak to w teorii nic nie działa. Próbowałem na kilka różnych
sposobów, na trzech różnych komputerach i na dwóch różnych pilotach i
nie działał ani pilot, ani mysz - odradzam.

Pozdrawiam

Witulski