Re: Bus Mastering - trace cierpliwosc... HELP!

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 14 May 1998 - 09:35:32 MET DST

Jacek Mietliński wrote:

> [...]
> zainstalowac drivery Intela do IDE (akurat mam plyte LX).
> Drivery sa w wersji 3.01, wiec najswiezsze, przeczytalem dokladnie
> f....ing manual, a Blad Ochrony Windows every time...
> W trybie awaryjnym nie ma konfliktow (no bo i skad, skoro nie
> wykorzystuje zewnetrznych sterownikow dyskow...).
> Jest Intel 82371AB jako glowny, primary i secondary, niby ok, ale po
> przepaleniu ...Blad Ochrony Windows.
> Mam dwa dyski na jednej tasmie, oba Seagate UDMA, na drugiej tasmie CD.
> W biosie dyski sa wykrywane jako UDMA 2.
>
> Licze na pomoc, chetnie podam dalsze informacje.

Zapomnij o tych szajsowatych sterownikach Intel'a, mialem b. podobne problemy z
nimi na TX'ie. Sciagnij sobie sterowniki Tyan'a (www.tyan.com). Chodza miodzio.

> jm
>
> PS: Jestem uparty (np: mam Rive od pol roku i nie narzekam ;-))

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |