Re: hercules stingray 3d

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 14 May 1998 - 09:15:08 MET DST

Agnieszka Ziemnicka wrote:

> hercules stingray 3d- czy warto kupowac te karte (8MB)
> CZY KTO MIAL JAKIES PROLEMY z nia??
> Mam pII233, plyte atc 6120.

Masz na mysli Stingray 128/3D chyba ? Ja jej nie mam, za to mam cos w tym stylu
(Alliance ProMotion AT3D + 3Dfx VooDoo Rush) tylko no-name i z 6MB RAM. Uzywam
za to sterownikow od ww. Hercules'a.
Problemow generalnie nie ma (jestem z niej zadowolony). Jedynym problemem tej
karty jest akcelerator 3D czyli VooDoo Rush. Po pierwsze nie w pelni zgodny z
VooDoo Graphics (do niektorych gier potrzebne sa patch'e) a po drugie znacznie
gorzej sie skaluje. Tj. na np. Cyrix'ie P-166 VooDoo Graphics i VooDoo Rush
chodza porownywalnie ale gdy masz np. P-233MMX (jak ja) albo co gorsza (tak jak
ty) jakies P-II to VooDoo Rush zostaje w tyle za VooDoo Graphics, ktore mocno
zyskuje na szybkosci przy szybkich procesorach.
Generalnie posiadacze P-II powinni unikac VooDoo Rush bo hamuja wydajnosc
grafiki 3D w grach...
Radzil bym sie zastanowic nad jakas dobra karta 2D (np. jakas firmowka z ET6000
- jest jakis Hercules Dynamite z tym chipsetem, albo np. cos z kart Matrox'a) i
dolozyc do tego (jesli chcesz miec akcelerator 3D) VooDoo Graphics albo VooDoo
2.

Pozdrowienia

> --
> Pozdrowienia
> Agnieszka Ziemnicka
>
> ------------------------------------
> Agnieszka Ziemnicka
> aziemn_at_sgh.waw.pl
> http://agniesia.ceti.com.pl/
> ICQ: 1265613
> tel. 0 501 121 148

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |