Bus Mastering - trace cierpliwosc... HELP!

Autor: Jacek Mietliński (tujacek_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 22:50:02 MET DST

Od dwoch dni probuje na dziewiczej wersji w95 i na defaultowym biosie
zainstalowac drivery Intela do IDE (akurat mam plyte LX).
Drivery sa w wersji 3.01, wiec najswiezsze, przeczytalem dokladnie
f....ing manual, a Blad Ochrony Windows every time...
W trybie awaryjnym nie ma konfliktow (no bo i skad, skoro nie
wykorzystuje zewnetrznych sterownikow dyskow...).
Jest Intel 82371AB jako glowny, primary i secondary, niby ok, ale po
przepaleniu ...Blad Ochrony Windows.
Mam dwa dyski na jednej tasmie, oba Seagate UDMA, na drugiej tasmie CD.
W biosie dyski sa wykrywane jako UDMA 2.

Licze na pomoc, chetnie podam dalsze informacje.
Dzieki

jm

PS: Jestem uparty (np: mam Rive od pol roku i nie narzekam ;-))