Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!! (oj, Bartku, znowu szpilki...)

Autor: MARTIN (marcin_gutkiewicz_at_tornado.com.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 08:59:50 MET DST

Apnowie na karku Rivy siedza juz dwie firmy z zarzutami o kradzierz pomyslu
i patentow, a sa to:
Silicon Graphics - to oni sa odpowiedzialni za OpenGL
S3 - twierdza ze Thomson (tworca Rivy) ukradl im 3 patenty i zastosowal w
Rivie.
Jak widac nie szybko spodziewac sie mozna OpenGL dla Rivy, a i przyszlosc
Rivy TNT stoi pod znakiem zapytania.

Jacek Mietliński <tujacek_at_friko3.onet.pl> napisał(a) w artykule
<355865F0.19FC48D6_at_friko3.onet.pl>...