Re: jaka karta graficzna

Autor: Michal Brzozowiec (habit_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 23:20:08 MET DST

> jaka karte mam kupic?? Zeby byla rownie dobra jak diamond (osiagi), ale
> nie sprawiala klopotow. Mam plyte atc 6120 z agp i pII233. Prosze o
> jakac rade, bo teraz moj pecet stoi bez karty
>
> --
> Pozdrowienia
> Agnieszka Ziemnicka

Sam mam sprzet oparty na PCI; korzystam z karty Elsa Victory Erazor
(procesor nVidia)
Znajomy kupil STB Velocity 128 3D na zlaczu AGP. O ile z wczesniejszymi
driverami OpenGL mial nieco problemow, o tyle nowa Beta II OpenGL
nie sprawia juz zadnych problemow. A wydajnosc - jako to riva (nVidia) -
stoi na przyzwoitym poziomie.Karta jest nie tylko 3d - jest szybka takze
w grafice 2d.
Moze warto pomyslec o tym?

pozdrawiam
HaBit