Re: jaka karta graficzna

Autor: Accer (accer_at_radio.com.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 15:04:58 MET DST

Agnieszka Ziemnicka napisał(a) w wiadomoœci:
<355808AF.1F33D04A_at_ceti.com.pl>...
>wczoraj udalo mi sie sprzedac karte graficzna diamond viper v330. Mialam
>z ta kart abardzo duzo problemow, byla na zlaczu agp. Nie moglam
>podlaczyc sieci . bo oprogramowanie sieciowe zwalalo karte.
>
>jaka karte mam kupic?? Zeby byla rownie dobra jak diamond (osiagi), ale
>nie sprawiala klopotow. Mam plyte atc 6120 z agp i pII233. Prosze o
>jakac rade, bo teraz moj pecet stoi bez karty
>
>--
>Pozdrowienia
>Agnieszka Ziemnicka

ja proponuje cos na permedii2 albo na Rivie - dobre karty
cos jeszcze gdzies slyszalem ze jest jakis nowy chip do grafiki
Savage3D podobno ma osiagi lepsze niz voodooII i Riva ale nic na temet tego
chipa nie znalazlem

chetnie poczytalbym wiec co maja do napisania inni grupowicze w sprawie
Savage3D
Pozdrawiam
Accer
accer_at_radio.com.pl