Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 13:04:50 MET DST

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości:
<6j9rt5$e6i$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Jacek Dabrowski wrote in message <000401bd7da8$5d84bd80$8efb74c3_at_betapc>...
>
>Boże! Masz jakiś kompleks niższości? Teraz nadszedł czas i możesz się
>wykazać? W grupie czujesz się mocny? Nie za bardzo Ciebie rozumiem.

Wit, to nie chodzi o grupowy odwet, chodzi o to żeby On zrozumiał. Ja jestem
przeciwny bombardowaniu, uważam że każdy powinien z nim sam załatwić swoje
sprawy.

>Do kolegów z baseball'ami: zróbcie wszystkim, którzy mają niebieskie
>podkoszulki, małą zabawę...
>O czym to świadczy?

Do mnie pijesz? Ja chciałem mu tylko uzmysłowić że każdą rzecz można
wykorzytsać na dwa sposoby... Snułem tylko przypuszczenia, ale powiem
szczerze że byłem w takim stanie że jakbym miał go pod ręką....
To co zrobił dowodzi że człowiek GŁUPI może być równie niebezpieczny jak
ZŁY.

>Tu się zgodzę - tzn. tak mi sie wydaje...

Też nie pomyśleli, ale do nich nie można mieć pretensji... w przeciwieństwie
do Ciągło działającego z premedytacją.

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)