Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Wit Witerski (gsmwit_at_atcom.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 16:43:09 MET DST

Jacek Dabrowski wrote in message <000401bd7da8$5d84bd80$8efb74c3_at_betapc>...

>A wedlug mnie calemu zamieszaniu jest winien osobnik o nazwisku
>Ciaglo. ON I TYLKO ON!

Boże! Masz jakiś kompleks niższości? Teraz nadszedł czas i możesz się
wykazać? W grupie czujesz się mocny? Nie za bardzo Ciebie rozumiem.

>(BTW: Do kolegow z laczem stalym:
>zrobcie dowcipnisiowy moze maly atak na skrzynke?)

Do kolegów z baseball'ami: zróbcie wszystkim, którzy mają niebieskie
podkoszulki, małą zabawę...
O czym to świadczy?

>Kol. Goworek i kol. Fiok nie maja (tak sadze) nic wspolnego z tym,
>poza calkowitym zacytowaniem wiadomosci Ciagly, ktory niedlugo

Tu się zgodzę - tzn. tak mi sie wydaje...

>bedzie mial niezle zapchanego E-Maila. :->>>>

O kurcze! Ale fajnie! Jaka podnieta!!!
Może Tobie dziewczyny brakuje?

>Revenge, jak mawialy Wormsy !

A to też jest dobre... :)

Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl