Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!! (oj, Bartku, znowu szpilki...)

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 13:11:53 MET DST

Jacek Mietliński napisał(a) w wiadomości:
<35593CEE.262234F8_at_friko3.onet.pl>...

>Wyobraz sobie wyscig b. mocnego, luksusowego samochodu z przyczepa
>kempingowa (Riva)

Jak jeszcze napisałbyś że sprzedali ci ten samochód niecałkiem sprawny i
cały czas coś starają się ulepszyć to z takiego "luksusu" ja wysiadam! Riva
raczej przypomina Ladę Samarę z przyczepą. Silnik najmocniejszy w
demoludach, ale wykonanie nie bardzo...

>i szybkiego roadstera (dopalka).
>Niby oba samochody mocne, ale jeden z nich ma jakby gorzej, bo cierpi za
>swoja wszechstronnosc...

Za niedpopracownie!

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======