Re: Odpowiedz odnosnie rozlaczjacych wiadomosci

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 22:58:31 MET DST

Grzegorz Ciaglo napisał(a) w wiadomości:
<6j76v1$m6p$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam
>obawiam sie, ze posypie sie lawina rozlaczajacych wiadomosci na ktora
>wielu raczej nie znajdzie ratunku bo jak podejzewam TPSA jest
>zainteresowana
>nabijanymi impulsami i konfiguracji swoich modemow raczej za szybko
>nie zmieni
>
>pozdrawiam
>
>ps sorry z stracone impulsy
>--
>
> //'''' Grzegorz Ciągło

Teraz posłuchaj palancie bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Mój stary zawsze wbijał mi, że najważniejsze w życiu jest przewidywanie
co się może stać gdy wykonamy jakąś czynność. Ty niestety byłeś
na tyle tępy, że nie chciało ci się pomyśleć co się stanie gdy zrobisz
to co zrobiłeś. Może nie miałeś złych intencji i tylko chciałeś sprawdzić
jaki jesteś mądry ale teraz spójrz ilu następnych gówniarzy poszło w twoje
ślady. Doszło do tego, że oprócz pieprzonej TPSA okradają nas z naszych
pieniędzy pieprzeni pseudoinformatycy. Twoje przeprosiny możesz wsadzić
sobie w dupę razem z pozdrowieniami. Przepraszam pozostałych grupowiczów
za tak dosadny język ale złodziei typu Ciągło, Fiok i jeszcze jeden (narazie
!!!)
trzeba w ten sposób traktować. Panowie nic nie pomoże jakieś tam
zakładanie filtrów. Czy jest jakiś problem w zmianie konta na darmowym
serwerze ? Dojdzie do tego, że filtry będą założone na wszystkich, tylko po
co wtedy komuś listy dyskusyjne. Poza tym każdy następny pojeb wcale nie
musi swojego listu tytułować pytaniem czy ta wiadomość Was rozłącza. Do tej
pory
automatycznie ściągałem wiadomości ale teraz muszę robić to ręcznie
bo nie wiem czy znów następny idiota nie wysłał czegoś równie kretyńskiego.
A impulsy lecą. Narazie odróżniam to po tytułach ale kto mi zaręczy,
że następna wiadomość rozłączająca nie będzie miała nagłówka
np. jak ostatnio często używany "Microsoft Windows 98". Ciągło wsławił się
już
wymyśleniem czegoś wyjątkowo skurwiałego i teraz Panowie możemy
śmiało na jakiś czas odłączyć modemy od komputerów bo jestem pewien,
że podobnych palantów znajdzie się u nas na kopy.

Apeluję do wszystkich prawdziwych fachowców o udostępnienie do użytku
ogólnego jakichś sposobów obrony przed tym dziadostwem bo inaczej
możemy spokojnie zwinąć nasz polski Usenet.

rhare_at_kki.net.pl