Re: Odpowiedz odnosnie rozlaczjacych wiadomosci

Autor: Jerzy Makieła (jurmak_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 08:25:27 MET DST

Czesc !!!

Ty mnie nie przepraszaj za stracone impulsy tylko zwroc mi kase, wiem ze to
nierealne wzwiazku z tym wysylam post do Twoich prowiderow (kkk. polbox) z
pytaniem w jaki sposob maja zamiar ukarac tak nieodpowiedzialnego osobnika.
Nie ukrywam ze najbardziej ucieszyla by mnie informacja o skierowaniu sprawy
do prokuratury poniewaz to co zrobiles to ordynarna kradzierz a to ze
zyskala TpSA a nie ty to juz mnie nie obchodzi.

Jerzy Makiela
jurmak_at_friko2.onet.pl

<6j76v1$m6p$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...